CCP Fozzie megy a Riot Games-be

Azt hiszem sokan fellélegeznének egy ilyen hírre a legutóbbi változtatásokról szóló devblog után.

Az igazán nagy rage forumokon az új anchorolható modulokkal kapcsolatban volt (ezekről majd még lesz egy összefoglaló cikk), méghozzá a nemrég bemutatott és várhatóan az 1.1-el érkező ESS. Ez a 0.0-ás modul egy újabb elemet hoz be a 0.0-ás gerilla harcba, újabb lehetőséget ad kisebb létszámú harcokhoz. Az ötlet kapcsán többen riasztották az izlandi rendőrséget mivel okkal feltételezték, hogy a CCP alkalmazottak túlzott drogfogyasztásban szenvednek.

Emelett a drone-ok passzív shield visszatöltésén változtatnak, mivel a nagyobb drónok, fighterek visszatöltése túl jó volt, ezért ezeket csökkentik, a kis drónok shield visszatöltésén viszont javítani fognak. Devblog.

Light – 125s
Medium – 200s
Heavy – 250s
Sentry – 400s
Fighter – 500s
Fighter Bomber – 750s

Ewar overheat.

A különböző Ewar modulokat lehet majd overheatelni, amit úgy oldanak meg, hogy az alap erejüket kicsit csökkentik és overheattel nagyobb erejük lesz. A modulok listája:

Tracking Computers
Sensor Boosters
Remote Tracking Computers
Remote Sensor Boosters
Remote ECCM
Tracking Disruptors
Sensor Dampeners
Target Painters
ECM Bursts
Smartbombs
Target Spectrum Breakers
Interdiction Sphere Launchers
Omnidirectional Tracking Links

Az overheat effektje a következő lesz:

TC, SB, Omni, Remote TC, Remote SB: 15% erő
Remote ECCM: 30% erő
TD, Damp, Painter, ECM Burst: 20% erő
Smartbombs, TSB, Bubble launcher: -15% duration

Ezzel összefüggően a capital modulokon újabb kis tracking nerf lesz. A capital moduloknak 5%-al csökkentik a trackingjét amit overheatelt tracking computerekkel lehet ellensúlyozni.

A drónos hajókkal kapcsolatban azt találták ki, hogy a drónok trakcingjét és optimálját kicsit nerfelik és olyan módon, hogy scriptelhetővé teszik az omnidirection tracking modult, amit a hajók középső slotjaiba lehet fittelni. A dolog amiatt érdekes, mivel bár összességében csökkenni fog a modul hatásfoka, de még így is vagy jobb trackinged lesz mint eddig, vagy jobb optimálod lesz mint eddig illetve a dronok fallof-jára is ad bónuszt már a modul,  ami a bouncert igazán izgalmas drónná fogja tenni. 🙂 Devblog

A közelmúltban módosított interceptorokkal kapcsolatban egy kicsit csökkenteni akarják az agilitásukat, mivel momentán olyan agilisak, hogy szinte lehetetlen elkapni őket ha a pilóta nem rontja el. A változtatás azt célozza, hogy a továbbiakban csak akkor lehessen ilyen agilis, ha a pilóta a fittben áldoz rá egy kicsit, tehát több agilitás növelő modul mint eddig.

Reklámok