március 28

Letöltés címke

Low Security Space – Kalózvizeken

Talán sokaknak egy új  helyet fogok  bemutatni az eve világából. Legtöbb ember még ki sem próbálta ezt a fajta életmódot, pedig nem tudják hogy mit hagynak ki. Sokak tudatában az Empire (High-Sec) illetve a Null-sec létezik és az átmenet kimarad az egyenletből, pedig semmivel sem rosszabb mint akármelyik hely az Univerzumban. Lássuk a tényeket…

funny

 

 

Ez az űrt lényegesebben kevesebben lakják, mivel nem lehet kisajátítani, és nem lehet veszély nélkül carebearkedni. Ezért itt az élet nem egyhangú óráról órára változnak a körülmények, szinte semmi sem állandó. Így lehetőség nyílik egy jó csapat összekovácsolására, mert csak a cégtársadban bízhatsz, vagy még abban sem …:) Kipróbálhattok extrém hajókat, formabontó fitteket amivel meg lehet szorongatni a rivális mogyoróit. Új taktikákat lehet kidolgozni, új fajta harcmodort kialakítani a cégnek, gyakorlatilag csak a rátermettségetek illetve a képzeletetek szabhat határt.

Mivel  a lehetőségek tárháza széles, itt látnak napvilágot a jobbnál jobb ötletek. Itt találkozhatsz a legkreatívabb emberekkel az univerzumban, amíg máshol csak a képzeletedben léteznek az új koncepciók, itt meg is valósíthatod őket. Mivel is másabb a low security space, merül fel benned a kérdés amikor ezt olvasod…

  • Itt nincs CONCORD ami megtorolná a bűncselekményt amit más játékos ellen követsz el. De viszont a kapukon és az állomásokon a sentry lő rád ha agressziót  kezdeményezel olyan játékos ellen aki nem suspectes illetve nem criminal. De ha elég vastag a hajód akkor ez sem lehet probléma.
  • Itt nem lehet bubizni mint 0.0-ban, ergo nehezebb megfogni a podokat. A pod megfogása nem lehetetlen, ha nem tudod megmenteni, nem reagálsz gyorsan akkor megfognak és kilőnek. Az tévhit hogy a sec status bukás miatt nem fogják lelőni a podot. Ez esetek 90%-ban a podod ki fogják lőni ha lehetőséget adsz nekik, ezért ügyelj mindig a tojásaidra 🙂
  • Nagyon sok embernek értékes pirate implantok vannak a fejükben, mivel a podolás veszélye relatív kisebb mint 0.0-ban így belefér a költségvetésbe egy jó sett ami nagy előnyökhöz juttat a riválisaiddal szemben.

Hogy mit is lehet itt csinálni? Most kihagyjuk az FW területeket egyenlőre a képből. Csak a pvp lehetőségeket taglalom külön, pve az ugyan új zajlik mint high secben,kivéve hogy veszélyesebb:) Persze anyagiakban jóval nagyobb haszonnal kecsegtet.

Tehát a low sec rendszerekben az összeütközések nagy része kapun vagy állomáson történik. Ahol számolni kell a sentry tűzzel, nem célszerű kis méretű hajókkal harcba bocsátkozni mert gyorsan porrá leszel. Kivéve akkor ha fentebb említett kritériumoknak megfelel a kiszemelt célpontod, akkor nem fog lőni rád a sentry.

 

 Station Fightot

A “station fight” a PvPegyik  instant műfaja. Ellentétben a roamingokkal és a  flottacsatákkal az állomás melletti harcnál nagyobb hangsúlyt kap az időzítés / gyorsaság, valamint a koncentrált, nagy sebzés leadása. Low secben sentryket jól tankoló hajók kellenek, illetve logistic support. Eltérően 0.0változattól, low secben nem lehet lebubizni a station-t, vagy anchorolni köré mobil distruptorokat.

Mielőtt döntenénk, mindenképpen érdemes tájékozódni a station docking range-éről, a célpont méretéről, felmérni a várható és a saját tűzerő nagyságát Mint említettem, low sec-ben station-nél vagy gate-en történő aggresszálásnál a kiszemelt áldozat igen jelentős segítségben részesül, ami nem más, mint a sentry támogató tűzereje.

Kidokkolás után, ha az áldozat nem mozdul, akkor fél percig nem targetelhető (amíg le nem jár a session change). Ezek után választhat, hogy visszadokkol, elugrik, vagy harcolni kezd.  Minden esetben figyeljük, hogy mikor hagyja abba az agressziót, mert onnantól 1 perc után visszadokkolhat. Ezt az időt hosszabíthatjuk meg, ha lőjük a drone-jait, mert azok általában automatikusan visszaaggróznak, és egészen addig míg ezt teszik, mindig elölről indul az 1 perc.

Ha kicsi a station dokkoló távolsága, akkor megpróbálhatjuk az illetőt “kibumpolni” (kilökdösni) a docking range-ből, így esélyt sem adunk neki arra, hogy bedokkoljon.

A továbbiakban váratlan fordulatok következhetnek be, amire mindenképpen oda kell figyelnünk! Kidokkolhatnak a társai, segítséget hívhat, beszállhatnak mások is, stb. Ezértfontos figyelni a localt és a scannert, követni, hogy nyílik-e cyno stb. . Megpróbálhat azonnal menekülni, vagy beszüntetni az agressziót. Ha jól mértük fel a helyzetet és megfelelő tűzerővel rendelkezünk ez nem fog neki sikerülni!

A Global Criminal állapota 15 percig tart, de figyeljünk rá, hogy minden agressziónál (akár mi kezdeményezzük, akár a sentry lő ránk) újra indul!  És meg ne próbáljunk ilyenkor kiugrani high secbe, mert nem tudunk elwarpolni és a CONCORD azonnal szitává lő minket 😀

 

Kapucamp

A séma ugyan az, de ide jobban elkel a remote sensor booster hogy minél gyorsabban lockoljunk így megfoghatóak a kis méretű hajók is. a Tökéletes erre a Heavy Interdiction Cruiser aminek “végtelen” pontja van, ami ellen a Warp Core Stabilizer is hatástalan. És a másik legfontosabb modul a web, minél több webet kap az áldozat annál kisebb az esélye hogy vissza ér a kapura és megszökik.

Hol is érdemes vadászni?

  • high sec pipe-ok low sec rendszerei
  • logistic központok
  • low sec agen központok
  • olyan low sec rendszerek amiket high sec vesz körbe
  • low sec beugró rendszerek

Az Factional Warfare rendszerben annyival bővül az eddigi  dolgok  hogy vannak site-ok amik az on-board scannerel kereshetőek meg. Itt már szerepet kapnak a kisebb méretű hajók is. Fontos, a site-ok beugróin, nem lehet egymásra warpolni, mégha megvan a szükséges távolság is. Mivel nagyobb hajók nem férnek be a kisebb site-okba így remek lehetőség nyílik a baitelésre.

  • Novice: Ide csak T1 Frigate méretű hajók mehetnek be
  • Small: Maximum T2 Frigate illetve T2 Destroyerek  használhatják a gyorsítókaput.
  • Medium. Maximum T2 cruiserek, kivéve a T3 hajókat, sajnos nem tudnak bebenni 😦
  • Large: Ide minden hajóosztály befér, mert nincsen gyorsító kapu

 

Fontos dolgok amik megmenthetik az életed illetve sikeresebbé tehetnek

  • Kockázat és a haszon megfelelő mérlegelése
  • kis hajókkal ne harcolj kapunk és station mellett, mert porrá ló a sentry
  • low secben nincs bubi, de így is óvatos legyél a smatrbombos hajókkal
  • aggro timerekre figyelj!
  • mindig vedd figyelembe a sentry-t ha harcba bocsátkozol, a sentry csak 150km-re lő 😀
  • ha KOS pilóta leszek akkor akárki szabadon lőhet rád, úgy hogy nem fogja őt lőni a sentry

 

Reklámok