július 03

Letöltés címke

Az eltűnt malajziai gép nyomában.

2014 Március 8.-a. Helyi idő szerint egy óra húsz perckor megszakadt a kapcsolat a malajziai légitársaság MH370-es kódjelzésű gépe és a nemzetközi légtér irányító központ között. Szomorú nap volt ez 239 ember családjának mivel a gép sosem került elő.

És hogy miért is számít speciális esetnek ez a szerencsétlenség ? Nagyon egyszerű okból. A modern kori repülés olyan szinten van monitorozva mint egy bank széfje. Minden eddigi légi katasztrófa a modern repülés történetében segélykéréssel, illetve a roncsok megtalálásával végződött. Olyan még egyszer sem volt, hogy csak úgy minden nyom nélkül eltűnjön egy repülőgép. Már az is szokatlan, hogy megszakad a kapcsolat az irányítással, nemhogy eltűnjön egy gép.

Helyi idő szerint 7:24-kor a légtér irányító központ eltűntnek nyilvánította a gépet és az eddigi történelem legdrágább és legnagyobb területet átfésülő nemzetközi kereső akciója vette kezdetét. Először az eredeti útvonalon keresték amin repülnie kellet volna Kuala Lumpur ( Malajzia ) és Peking ( Kína ) között. De már napokkal később világossá vált, hogy a gép nem azon a területen tűnt így kiterjesztették a keresést. Egy Speciális rádiójel fogadó műhold és katonai radarok segítségével 14.-kén kiderült, hogy a gép teljesen ellentétes irányban mozgott mint kellet volna neki nyugatnak majd délnyugat felé még 7 órán át a keleti indiai óceán közepe felé. Azon a napon az illetékes Ausztrál Hajózási Ügynökség átvette a keresés felett az irányítást és a dél-kínai tengeren abbahagyták a keresést.

Ami itt továbbá érdekes a bevetett technika mivel egy óceán-t kellett átkutatni. Tudni kell, hogy a fekete dobozok egy speciális ugyan gyenge rádiójelet sugároznak még hetekig a gép pusztulása után is rögzített adataikkal és baromi nehéz elpusztítani azokat a fekete dobozokat. A jel megtalálása érdekében hajók és repülők nyomkövető bójákat dobáltak az óceánba óriási területet lefedve ezzel. Majd tengeralattjáró robotok segítségével és négy nem biztosra mondható jelzés által újabb egy Magyarországnyi területet jelentettek be a keresés helyszíneként várhatóan augusztusban kezdik el. A terület az ausztráliai Perth városától 2000 kilométerre található nyugatra.

Hogy megértsük miért is olyan lehetetlen eltűnni egy repülőgéppel ismernünk kell a technikát ami követi az összes légijármű mozgását. Egy Boing 777-ről lévén szó nem kis repülőről beszélünk ami csak úgy eltűnik a radarról. A légi irányításnak világszerte van egy pingelő rendszere ami minden egyes nemzetközi repülésben használatos és katonai gépnek saját azonosítót ad akárcsak egy számítógép a hálózaton. A különbség annyi, hogy egy katonai gépen ez kikapcsolható de a civil repülésben csak meghibásodás által hagyhatja abba a jelzését. Ennek a rendszernek komoly jelentősége van a légi balesetek elkerülése végett. És minden ország légi irányítása rendelkezik minden bejegyzett repülőgép azonosítójával. Az egy dolog, hogy a gép elvesztette a jelet, de még irányt is váltott teljesen elfordulva az eredeti irányától. És azt is tegyük hozzá, hogy a katonai radarok egy ekkora gépet azonosító nélkül repülve azonnal érzékelniük kellet volna és ismeretlen gép szerinte eljárniuk az érzékelés után. Tehát több furcsaság is van itt.

Ne is ragozzuk tovább a technikát ami a repülést meghatározza napjainkban, térjünk is rá gyorsan az elméletekre.

Sokak szerinte terroristák térítették el a gépet. De azoknak általában határozott célirányuk van és nem vezetik legalább nyilvánosságra hozott okok nélkül a gépet az óceán közepébe. Mások szerint egy láthatatlanság technológia került kifejlesztésre és így kísérletezték ki. Ebben még van is fantázia mivel a maláj thai és egyéb környéken működő radar állomások elől valahogy eltűnt a gép, de felmerül a kérdés vajon miért civil géppel kísérleteznének és tüntetnék el 239 utasát. Ezáltal valószínűtlen a dolog.

Sokan teljes elektronikai meghibásodásra tippelnek, de itt is egyértelmű a protokoll, a gépnek nem véletlen van ablaka, ha a gép elveszti a kapcsolatát a tájoló rendszerekkel olyan magasságba kell repüljenek vele ahonnan egyértelműen láthatóak a szárazföldek és azonosíthatják merre tartanak. Ez is elég valószínűtlen.

Majd sokan állítják, hogy csak az ufók rabolhatták el a gépet fedezve annak “ki utazását”. Eme állítás hit kérdése mint akármelyik vallás. Nem fogja megnyugtatni a 239 ember családtagjait.

A legelfogadottabb teória a szellőztető rendszer meghibásodása lehet. A feltételezések szerint a szellőzés meghibásodott az emberek megfulladtak nagyon rövid idő alatt és az autópilóta vezette az óceánba a gépet. Ennek megbizonyosodására a fekete doboz előkerüléséig lehetetlen rájönni. Ami ezt az állítást talán megcáfolja, hogy az utólagos kutatások után kiderült a kapcsolat megszakadása után 5 percell váltott irányt a gép. Elég valószínűtlen, hogy az autópilóta magát állítsa és ha megfulladtak volna a pilóták irányt váltott volna a gép.

Ez ügyben természetesen megkérdeztük furcsaság szakértőnket is Dr. Kovács Ernőt a Pécsi Tudomány Egyetem professzorát.

Ernő mit gondol mik állnak ennek a repülőgépnek az eltűnése mögött ? 

Szerintem gyanús az egész, minden körülmény sántít. A Chemtrail dolog óta a repülésben elég sok tapasztalatot szereztem és hát szomorú igazság, de csak direkt történhetett az egész.

Szóval “elrabolták” a gépet ?

Teljesen egyértelműen igen.

Na jó, de ki rabolna el egy gépet aztán tünteti el a föld színéről.

Egyértelműen a reptiliánok.

Van erre bármilyen elmélet, bizonygatás, akármi ?

Mindössze annyit sikerült kiderítenem mikor utána néztem kicsit, hogy az Ausztrál Vízügyi Hatóságok nem véletlen fognak még keresni, már régóta foglalkoznak egy az óceánok mélyén mozgó és álcázott nagyobb fémtömegről ami nem először bukkant fel az indiai óceánban.

Ezt mégis hogyan tudják, ha álcázott ?

A modern mágneses mérő rendszerek és régmúlt legendák összekapcsolása ez. A maláj és indonéz emberek a szigetvilágban gyakran emlegették egy fémszigetnek az észlelését a dél szumátrai partok mentén. Az európaiak megjelenésével a környéken is észleltek hajós kapitányok feljegyzett csillogó dolgot az indiai óceánban és mire oda értek volna nyomtalanul eltűnt. Feltételezem ez egy ősi reptilián “anyahajó” lehet ami sziget méretű is lehet akár. De ez mind csak fikció, az egyetlen dolog ami biztos, a hatóságok sosem kaptak ennek kutatására a modern eszközökkel keretet és most ezzel az incidenssel megnyíltak a keretek egy kutatásra.

Ez nagyon érdekesen hangzik. Várható bármilyen fejlemény az ügyben a közeljövőben ?

Nem tartom valószínűnek, még amennyiben is találnak valamit teljes titoktartás lesz mögötte a szokott módon.

 

Köszönjük ismételten ezt a remek lehetséges okot Dr. Kovács Ernőnek a Pécsi Tudomány Egyetem professzorának.

Köszönjük a figyelmet.

Reklámok